سیستم مدیریت ارتباط (CRM) با مشتری چگونه کار می کند؟

سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management) ، سیستم های جامعی هستند که تمرکز آنها بر مشتریان سازمان قرار دارد. مشتری یکی دیگر از منابع مهم سازمان است.

سیستم مدیریت ارتباط (CRM) با مشتری چگونه کار می کند؟

سیستم مدیریت ارتباط (CRM) با مشتری چگونه کار می کند؟

تمام وظیفه ی سازمان ایجاد رضایت مندی و حفظ مشتری است. بدون مشتری، یک سازمان حیات نخواهد داشت. یعنی باید نیاز ها و خواسته های مشتری، قبل از اعلام تشخیص داده شود و محصولات، متناظر با آن اصلاح شده و یا محصولات جدید تولید شوند.

اگر در این نوشته ایراد نوشتاری می بینید، آن قسمت از متن را انتخاب نموده و کلیدهای ترکیبی Ctrl+Enter را فشار دهید. این گزارش به دست نویسنده متن خواهد رسید.

مطالب مرتبط

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: