آووکادو، میوه ی سلامتی

آووکادو، میوه ی سلامتیReviewed by سینا برنجی on Oct 9Rating:

اگر میخواهید برای سلامتی تان هزینه کنید، یکی از راهکارها، استفاده از همین میوه های پرخاصیت و خاصی مانند آووکادو است.

آووکادو، میوه ی سلامتی | اس بی وب

آووکادو، میوه ی سلامتی

هر عدد میوه ی آووکادو حاوی ۰٫۴ گرم گلوکز است. بنابراین مصرف آن برای افراد مبتلا به دیابت هم مناسب است.

این میوه سرشار از ویتامین های خانواده B است. به همین دلیل اگر میخواهید در سوز و سرمای زمستان پوست تان سالم بماند، آووکاو را فراموش نکنید.

این میوه حاوی ویتامین C است. پس خوردن آن می تواند مانند مصرف انواع مرکبات موجب تفویت سیستم ایمنی بدن در مقابل ابتلا به بیماری ها شود.

مصرف روزانه یک عدد آووکادو می تواند تا ۱۱ درصد میزان کلسترول بد خون را کاهش دهد، به همین دلیل مانع از ابتلا به سکته قلبی و مغزی ناشی از چربی خون بالا می شود.

خوردن آن در افراد دارای اضافه وزن باعث پرشدن حجم معده و جلوگیی از پرخوری و در نتیجه کاهش وزن می شود.

از دست ندهید:   گشنیز، گیاه ضد دیابت!

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *